loading...
وب دانشجویی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
مدیر وب بازدید : 375 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

       باسمه تعالی

 

«وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُم مِّنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى کَثِیرٍ مِّمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلاً»

(سوره مبارکه اسراء، آیه 70)

کرامت، امنیت، آزادی و مسئولیت پذیری پایه و اساس حیات جامعه انسانی است تا برمبنای آن افراد بتوانند با عزت و سربلندی از مجموعه مواهب خدادادی به طور عادلانه برخوردار  شوند و بدون دغدغه خاطر، استعدادهای خویش را برای نیل به مراتب زندگی شایسته انسانی، تا سرحد امکان بکار اندازند و در مسیر رشد به مدارج کمال و قرب الهی دست یابند....

محمد عمادی-مشاوره بازدید : 298 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

 در جلسه چهل و سوم شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و همچنین در جلسه گروه هماهنگی برنامه ریزی تربیت معلم، با …

محمد عمادی-مشاوره بازدید : 294 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: با مصوبه ای که از هیات امنای دانشگاه داریم  و بعد از گرفتن مصوبات لازم از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به زودی...


مدیر وب بازدید : 2179 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (1)

مقدمه

ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان جهت حضور مؤثر در فرآیند تولید علم از ضروریات کار هر دانشگاهی است. در این راستا، با توجه به رسالت دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تربیت، توانمندسازی و ارتقای شایستگی­های عمومی، تخصصی و حرفه­ای منابع انسانی مورد نیاز وزارت آموزش وپرورش و با توجه به گستردگی در سطح کشور و رشته­های تحصیلی موجود با رویکرد اصلی بومی گزینی جهت کاهش تقاضای نقل و انتقال و به منظور تسهیل در امور دانشجویان متقاضی انتقال یا میهمانی، بنا به پیشنهاد معاونت دانشجویی شیوه ­نامه میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر تصویب شد:

 

 

مدیر وب بازدید : 826 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (2)

سرفصل دروس کارورزی دانشگاه فرهنگیان جهت دانشجویان ترم 4 ورودی 91 - کارشناسی پیوسته

جهت مشاهده فایل ذیل را دانلود کنید:(بر روی عکس کلیک کنید)

 

مدیر وب بازدید : 878 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (1)

به اطلاع می رساند سامانه یادگیری الکترونیکی فرهنگیادا، سامانه تخصصی دانشگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات مختلف یادگیری الکترونیکی و تعامل در فضای مجازی میان اساتید و دانشجویان این دانشگاه است که اخیرا راه اندازی شده است.   کلیه دانشجو معلمان گرامی با استفاده از شماره دانشجویی خود به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه خود به عنوان رمز عبور می توانند به سامانه فرهنگیادا در لینک http://elearn.cfu.ac.ir/ وارد شده و اطلاعات شخصی خود اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، نام کامل پردیس محل تحصیل، نام شهر محل تحصیل را تکمیل فرمایند.

بدیهی است حساب کاربری آن دسته از کاربرانی که اطلاعات خود را حداکثر تا 30 آبان سال جاری تکمیل نکرده باشند از روی سامانه حذف خواهد شد.

مدیر وب بازدید : 426 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (2)

اطلاعيه دانشگاه فرهنگیان درباره‌ تاريخ پرينت كارت،محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون استخدامی نیروی قراردادی در دانشگاه مذكورسال 1393

 بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی در دانشگاه فرهنگیان درسال 1393مي‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز پنجشنبه مورخ 22/8/93 در كليه مراكز استانها برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و درب‌هاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درب‌هاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

مدیر وب بازدید : 271 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

 پيرو اطلاعيه مورخ 24/6/93 اين سازمان درخصوص آن دسته از داوطلبان آزمون سراسري سال 1393 كه جهت انجام مراحل مصاحبه و گزينش رشته‌هاي مختلف تحصيلي به دانشگاههاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي (كد 11) و(كد 17)  در آزمون سراسري معرفي شده‌اند، بدين‌وسيله به اطلاع مي‌رساند پس از بررسي مراحل مصاحبه و يا صلاحيت‌هاي عمومي گزينش آنها از سوي دانشگاهها و موسسات و يا هياتهاي مركزي گزينش ذيربط، نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي ‌رشته‌هاي مختلف تحصيلي داوطلبان مذكور به شرح فهرست مندرج در سايت اين سازمان اعلام مي‌گردد كه لازم است قبول شدگان با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت‌نام تا روز دوشنبه مورخ 5/8/93 به دانشگاه محل قبولي خود مراجعه نمايند. داوطلباني كه بجز اين كدهاي اعلام شده داراي قبولي قبلي نيز باشند درصورت ثبت‌نام در رشته‌هاي اعلام شده در اين مرحله قبولي قبلي آنان لغو خواهد شد. عدم مراجعه براي ثبت‌نام تا تاريخ مقرر به منزله انصراف از قبولي رشته‌اعلام شده خواهد بود.

برای مشاهده نتیجه اینجا را کلیک کنید

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
درباره ما
Profile Pic
وب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان وبی جهت انعکاس اخبار و مطالب مربوط به دانشگاه و دانشجویان گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وب دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 265
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,813
  • بازدید ماه : 5,050
  • بازدید سال : 26,816
  • بازدید کلی : 599,192