loading...
وب دانشجویی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
مدیر وب بازدید : 7060 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (25)

باسلام

طبق شنیده های موثق از سازمان مرکزی پذیرش سال آینده دانشگاه فرهنگیان 10 هزار نفر می باشد...

وب دانشجویی پردیس شهید باهنر اصفهان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پریا در تاریخ 1394/05/07 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام رتبه من 4800 هس ولی توی کارنامه نوشته غیرمجاز برای دانشگاه فرهنگیان
این یعنی چی؟؟؟؟
خواهش میکنم راهنمایی کنین
پاسخ : سلام
نمره کل شما باید بالای 6500 باشد.

این نظر توسط فاطمه زهرا در تاریخ 1394/05/06 و 8:43 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم بپرسم چرا امسال فقط در اصلاحیه رشته های مهندسی نرم افزار دانشگاه فرهنگیان حذف شده کاری نمیشه کرد امسال برای ما دختر های تهرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام
معمولا در چنین مواردی اعتراض اثری نخواهد داشت.

این نظر توسط فاطمه زهرا در تاریخ 1394/05/05 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

سلام امسال(94) چرا برای بومی تهران دختر دانشگاه پذیرش نداره البته اول داشت ولی در اصلاحیه که دادند حذف شده لطفا کسی پاسخ دهدشکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/05/05 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون میشم جوابمو کامل بدید که توی بد برزخی هستم. ( ایمیلمم هست...)
من 23 سالمه.دانشجوی شبانه کارشناسی هستم و تا الآن مدرک معدل( کاردانی)بهم تعلق میگیره ( والبته قصد انصراف دارم).در کنکور هنر امسال هم رتبه 205 کشوری(با سهمیه2)آوردم.
1-از شرایط پذیرش اینه که سن حداکثر 22 سال باشد(هر چند جلوی این عبارت داخل پرانتز نوشته متولدين 1370/7/1 به بعد مي توانند متقاضی شوند):حالا کدوم درسته؟!
2- با فرض بر 22 سال تمام، با توجه به رتبم چند درصد امکان پذیرفتن من هست؟
3-با توجه به اینکه من دارای مدرک معدل هستم و از شرایط پذیرش هم اینه که نباید هیچ مدرکی از هیچ دانشگاهی داشته باشم،آیا احتما پذیرش هست؟سابقه تحصیلی من بررسی میشود؟ کسی رو سراغ دارید که دارای مدرکی بوده باشه ولی پذیرش شده باشه؟
4-در داخل دفترچه هنر اسمی از دانشگاه فرهنگیان نیست و فقط تربيت دبير شهيد رجايی هستش.یعنی برای وارد حرفه معلمی شدن فقط این راه برای کنکورهای هنر هست؟!!پس خود استان ها چی،امسال ندارن یا اصلا نداشتن؟
5-سوال آخرم(!) پیشتر مرحله عملی برای بعضی گرایش ها ثبت نام شد و چند روزه دیگه هم برگزار میشه از جمله رشته ارتباط تصویری که دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی هم فقط این رشته رو داره.بنده از رشته های این دانشگاه بیخبر بودم و در این آزمون عملی ثبت نام نکردم.با این وجود آیا باز هم میتوان در این دانشگاه پذیرش شد؟یا ارتباطی با هم ندارن؟
واقعا ببخشید سوالاتم خیلی زیاد ش،ولی لطف بزرگی میکنید اگه به من جواب بدبد یا اگه نمیدونید یک مرجع آگاه به من معرفی کنید.
ان شاالله هماره موفق باشید/

این نظر توسط لاله در تاریخ 1394/05/05 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

با سلام ایا الان میشود دانشگاه فرهنگیان ثبتنام کرد من روزی ک کنکور ثبتنام کردم دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نکردم

این نظر توسط هانيه در تاریخ 1394/05/05 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

من نمره كل 6600 را در رشته رياضي دارم براي پذيرش در دانشگاه شهيد رجايي و فرهنگيان آيا شرط قد هم الزامي است ؟ قد من 145 سانتي متر است.
پاسخ : سلام
بله ملاک می باشد. اما بعضی از دکترهای مصاحبه چشم پوشی می کنند.

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1394/05/04 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

سلام من رتبه 4000اصفهان هستم ایااموزش وپرورش امسال استخدامی داره
پاسخ : سلام
بله امسال حدود 5000 هزار دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان برای استخدامی آموزش و پرورش پذیرش می شوند.

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1394/05/04 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

من رتبه ام 7418 وتراز6295 منطقه 2 استان فارس میخواستم بدونم شاریط بولی در دانشگاه فرهنگیان رو دارم؟/
پاسخ : متاسفانه نمره کل(تراز) شما زیر 6500 هست و شرط بالای 6500 را دارا نمی باشید.

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1394/05/04 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
من خیلی دوست دارم دانشگاه فرهنگیان قبول بشم میخواستم بدونم با رتبه 7418 تراز 6295 دانشگاه فرهنگیان قبول میشم؟
پاسخ : سلام
متاسفانه نمره کل(تراز) شما زیر 6500 هست و شرط بالای 6500 را دارا نمی باشید.

این نظر توسط منتظر در تاریخ 1394/05/03 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام رتبه 600 منطقه 3 کنکور ازاستان اصفهان و شدیداً علاقه مند به دانشگاه فرهنگیان هستم و متأسفانه پذیرش خیلی کم است لطفاً راهنمایی کنید
پاسخ : سلام
به دوستانی که در دانشگاه فرهنگیان قبول شده اند مراجعه نمایید و با شیوه مصاحبه آشنا شوید.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان وبی جهت انعکاس اخبار و مطالب مربوط به دانشگاه و دانشجویان گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وب دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 265
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,782
  • بازدید ماه : 5,019
  • بازدید سال : 26,785
  • بازدید کلی : 599,161