loading...
وب دانشجویی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
مدیر وب بازدید : 1935 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (65)

پست آزاد

 

هرچه میخواهد دل تنگت بگو...

در صورت تمایل به نویسندگی مشخصات زیر را برای من در قسمت نظرات همین پست ارسال کنید...

نام و نام خانوادگی/نام پردیس/نام کاربری و رمز عبور/ایمیل/شماره همراه در صورت تمایل

مدیر وب بازدید : 499 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

مشاوره دانشجویی پردیس شهید باهنر اصفهان کارگاه های آموزشی با عناوین زیر برگزار می کند:

 

  1. معماری خویشتن (خودآگاهی)
  2. مهندسی روابط بین فردی
  3. تصمیم گیری
  4. مدیریت استرس
  5. مهارت های زندگی زناشویی (ویژه متأهلین)
مدیر وب بازدید : 387 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

در تقویم و روز شمار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقاط عطفی وجود دارد که همانند ستاره بر تارک این سرزمین می درخشند و شعار مقدس استقلال، آزادی جمهوری اسلامی یکی از این دستاوردهای نفیسی است که حاصل حماسه های، حماسه سازان ایران اسلامی است.

  

مدیر وب بازدید : 452 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در مراسم آغاز سال تحصیلی 95-94 دانشگاه فرهنگیان در پردیس رسول اکرم(ص) اهواز گفت: به همین اندازه که خودمان را در قبال کیفیت پاسخگو می دانیم دانشجو معلمان را هم برای تلاش در جهت احراز شایستگی های حرفه ای مسئول می دانیم به همین خاطر در نگاه همه جانبه به مدیریت "کیفیت"، طرح ارزیابی صلاحیت حرفه ای معلمان(اصلح) یا همان " آزمون جامع" را به اجرا می گذاریم.

مدیر وب بازدید : 411 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

این سامانه به منظور تسهیل دسترسی و ارتباط عموم  به ویژه  دانشجویان عزیز، اولیای محترم آنان، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی دانشگاه  با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، با هدف ارتقای سلامت اداری ، افزایش پاسخگویی و تأمین اجرای صحیح قوانین و مقررات و بهبود عملکرد دانشگاه راه اندازی شده است. نظر به گستردگی پردیس ها و واحدهای آموزشی تابعه در سراسر کشور ، دریافت مکانیزه و غیر حضوری شکایات و پاسخگویی به ذینفعان دانشگاه امری ضروری است . چنانچه از نحوه ارائه خدمات و انجام فعالیت ها ، نقض قوانین و مقررات ، عدم انجام وظیفه به نحو صحیح و قانونی ... ، شکایتی داشته و شخصا ذینفع آن می باشید و یا اینکه در مسیر اعتلای نام ، جایگاه و نیز کمک به تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان ، هرگونه پیشنهاد یا انتقادی دارید ؛ می توانید از طریق این سامانه پیام مورد نظر خود را تنظیم نموده و از روند پیگیری یا نتیجه آن مطلع شوید.

آدرس سامانه:http://reverencephc.cfu.ac.ir/

مدیر وب بازدید : 368 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی  را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان کشور تبریک گفت .

متن پیام دکتر فرهادی به شرح ذیل است:
بیشتر در ادامه مطلب...
مدیر وب بازدید : 437 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)


۱۷۸ هزار نفر در تاریخ ۲۷ شهریور برای جذب ۳۷۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش شرکت می‌کنند،‌ قبولی در این آزمون به منزله راهیابی به آموزش‌ و پرورش نیست و پذیرفته شدگان باید دوره آموزشی یک ساله را طی کنند تا از مهر ۹۵ شروع به فعالیت کنند.

مدیر وب بازدید : 508 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، اولین همایش علمی  ملی تربیت توسط معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دی ماه سال جاری برگزار می شود .

مدیر وب بازدید : 245 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (1)

با آرزوی سلامتی و موفقیت کلیه دانشجویان ، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 94-95 به این عزیزان به منظور اطلاع دقیق از برنامه زمان بندی انتخاب واحد برای ترم جدید به پیوست برنامه مزبور ارائه می گردد . لذا کلیه دانشجویان با بررسی دقیق زمان تعیین شده نسبت به انتخاب واحد دروس ترم جدید اقدام نمایند .

با تشکر - کارشناسی آموزش پردیس شهید باهنر اصفهان



فایل های ضمیمه

pdf رنامه زمان بندی انتخاب واحد ترم اول سال تحصیلی 94-95 | حجم فایل: 200.29 KB

 

مدیر وب بازدید : 467 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

تذکر مهم : 

قابل توجه کلیه دانشجویان رشته آموزش ابتدایی ( علوم تربیتی ) ترم 4 پردیس شهید باهنر اصفهان

هنگام انتخاب واحد لازم است درس کارورزی 1و 2 را با هم و هر کدام به میزان 1 واحد اخذ نمایید . بنابراین در ترم 4 هر دانشجو 2 واحد کارورزی خواهد داشت که شامل کارورزی 1 و 2 می باشد .

مدیر وب بازدید : 402 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

تقویم آموزشی سال تحصیلی 94-95 دانشگاه فرهنگیان ( پردیس شهید باهنر اصفهان )

 

به نام خدا

جهت اطلاع کلیه دانشجویان از چگونگی اجرای برنامه آموزشی پردیس در طول سال تحصیلی 94-95 به همراه تقویم آموزشی مصوب دانشگاه ارائه می شود . از دانشجویان عزیز انتظار دارد ضمن مطالعه تقویم مصوب به گونه ای برنامه ریزی کنند تا در طول سال تحصیلی زمینه اجرای درست و کامل مفاد تقویم تنظیمی فراهم گردد .




فایل های ضمیمه

docx تقویم آموزشی سال تحصیلی 94-95 | حجم فایل: 65.75 KB
مدیر وب بازدید : 287 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (1)
نظام رتبه بندی معلمان از اول مهر ماه امسال اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش امروز در سفر به لارستان با اعلام این خبر گفت: با تصویب هیات وزیران هزار و 350 میلیارد تومان برای اجرای این طرح در سال 94 و سه هزار و 500 میلیارد تومان نیز برای سال 95 اختصاص یافته است.
بیشتر در ادامه مطلب...
مدیر وب بازدید : 511 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (1)

معاون اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درخصوص انتقال موقت فرهنگیان اظهار داشت: فرهنگیان متقاضی انتقال موقت یک‌ساله خارج از استان که دارای شرایط و ضوابط هستند می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه مبدأ نسبت به درخواست انتقال خود از ۳۱ مرداد تا ۵ شهریور اقدام کنند.

بیشتر در ادامه مطلب...

مدیر وب بازدید : 277 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

مدیر کل آموزش و پرورش استان : نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور به دلایل اجرای عجولانه نظام آموزشی بدون در نظرگرفتن زیرساختهای لازم ونیروی انسانی متخصص( در اجرای 6-3-3 ) - استخدام بیش از 120000 نفر در آموزش و پرورش طی سالهای اخیر بدون در نظر گرفتن نیازواقعی بدون توجه به رشته و محل دچار نابسامانی ایم .

مدیر وب بازدید : 231 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

حسین درخشنده، دانشجو معلم شرکت کننده در رشته ی شنای بیست و دومین المپیاد ورزشی، پس از کسب مقام اول این رشته، در یک حرکت ارزشمند، مدال طلای خود را تقدیم شهدای غواص دریادل نمود.

بیشتر در ادامه مطلب

مدیر وب بازدید : 319 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر فانی در حاشیه سی‌ودومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سی‌ودومین اجلاس نسبت به ابلاغ سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش اقدام خواهیم کرد.

بیشتر در ادامه مطلب...

مدیر وب بازدید : 249 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: نام نویسی از متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ مرداد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

بیشتر در ادامه مطلب...
 

مدیر وب بازدید : 317 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (1)

نکات مهم انتخاب رشته:

دوستان کنکور شما تمام شد و خان هفتم فقط مانده است که انتخاب رشته است و شاید مهم ترین مرحله هم این خان باشد ؛ مرحله ای که به اندازه کنکور ارزش دارد؛ مرحله ای که اگر دقت نکنیم و اشتباه کنیم تمام زحمات بر باد خواهد رفت ؛ مرحله ای که نیاز به بررسی و مطالعه فراوان دارد. در ادامه نکات مهی را برای داوطلبان که از پیک سنجش و کتاب فرصت برابر سازمان سنجش و همچنین بعضی ازمنابع اینترنتی و تجربه شخصی استخراج کرده ام جهت استفاده داوطلبان کنکور قرار میدهم.

 

1-     رشته های تحصیلی در دوره های مختلف به دو دسته متمرکز و نیمه متمرکز تقسیم شده است . رشته های متمرکز رشته هایی هستند که نتایج آنها در شهریور ماه اعلام میشود و اکثر رشته های دانشگاهی به صورت متمرکز میباشند. رشته های نیمه متمرکز رشته هایی هستند که علاوه بر آزمون سراسری، نیاز به مصاحبه یا معاینه دارند. نتایج رشته های نیمه متمرکز معمولا در نیمه دوم شهریورماه یا دهه اول مهرماه به صورت چندبرابر ظرفیت اعلام می شود.

مدیر وب بازدید : 288 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز 27 شهریورماه خبر داد و گفت: اطلاعیه مربوط نیز طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌شود.

بیشتر در ادامه مطلب...

مدیر وب بازدید : 308 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

وزیر آموزش و پرورش از آزادی تمام معلمانی که در جریان تحصن صنفی فرهنگیان در تهران، بازداشت شده بودند خبر داد.
علی‌اصغر فانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تمام معلمانی که در جریان تجمع صنفی در تهران بازداشت شده بودند با پیگیری وزارت آموزش و پرورش آزاد شده‌اند.
وی همچنین تاکید کرد: آموزش و پرورش، آموزش قرآن را نه به عنوان یک هدف که یک روش انگیزشی، به‌عنوان محور قرار داده است.
فانی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن طی سه دهه گذشته در آموزش و پرورش، تصریح کرد: برگزاری این قبیل مسابقات می‌تواند در ایجاد و تقویت انگیزه دانش‌آموزان و انس آنها با قران موثر باشد.
وی گفت: وزارت آموزش و پرورش برای تبیین فرهنگ قرآنی در مدارس از سال‌ها قبل پیشتاز و جلودار بوده است.
فانی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین مسابقاتی زمینه‌ساز نهادینه شدن فرهنگ قرآنی نزد دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه، شود.

مدیر وب بازدید : 371 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه امسال بیان کرد: طرح رتبه بندی در 4 رتبه انجام می شود که در رتبه اولیه قریب 300 هزار تومان و در بالاترین رتبه حدود 800 هزار تومان به حقوق معلمان افزوده می شود.

بیشتر در ادامه مطلب...

مدیر وب بازدید : 292 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

دادگر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص مشکلات ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان در امور استخدامی گفت: این مسئله به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان مربوط نمیشود ولی براساس درخواستی که دانشجویان به ما داشتند و چندین بار خواهش کردند.

بیشتر در ادامه مطلب...

مدیر وب بازدید : 447 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

آمار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در کنکور سال 94: 4497 نفر

آمار تفکیکی پذیرش رشته ها 

گروه آزمایشی علوم تجربی: 1703 نفر

گروه آزمایشی ریاضی فیزیک: 896نفر

گروه آزمایشی علوم انسانی: 1689نفر

گروه آزمایشی هنر:16 نفر(تربیت دبیر شهیدرجایی تهران)

گروه آزمایشی زبان های خارجی:193 نفر

 

 

مدیر وب بازدید : 279 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

مهدی نویدادهم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تنسیم در خصوص جلسه علنی شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: جلسه اخیر این شورا با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضا تشکیل شد.

بیشتر در ادامه مطلب...

مدیر وب بازدید : 344 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (1)

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره هماهنگی آموزش و پرورش با سازمان سنجش برای برگزاری آزمون استخدامی پنج هزار نیرو در این وزارتخانه، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نامه‌ای برای سازمان سنجش درباره هزینه‌های برگزاری آزمون و مواد آن ارسال کرده است.

بیشتر در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
وب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان وبی جهت انعکاس اخبار و مطالب مربوط به دانشگاه و دانشجویان گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وب دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 265
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,837
  • بازدید ماه : 5,074
  • بازدید سال : 26,840
  • بازدید کلی : 599,216